maandag 20 januari 2014

Babycadeautijd!

Welkom Kasper! 

Een kruippakje zoals ik al eerder maakte
+ een zeversjaaltje 
+ een geflockte body 
 = een ideaal geboortecadeautje!

Stof dino's: Stoffenspektakel maart 2013
Boordstof: soort rekbare rib uit oma's kast
Fleece (achterkant zeversjaaltje): oude trui van Decathlon

Ik ben bijna over mijn angst heen om zelfgemaakte cadeautjes te durven geven. Je weet niet altijd of de ouders of kindjes in kwestie dat leuk vinden... (van deze mama en papa wist ik dat gelukkig wel!) Bij deze, vanaf nu probeer ik zoveel mogelijk zelf te maken, wie dat liever niet heeft, is vrij om dat te laten weten! :-) No hard feelings! 

De Kids Clothes Week komt er aan en dit keer wil ik er wél in slagen om het een en ander voor mijn twee jongens te maken, dus de komende dagen verknip ik alvast stofjes voor een kruippakje en een jasje voor Lou, een Charlie en een omkeerbare kaptrui voor Lenn (als dat maar goed afloopt) :-) Wat staat bij jullie op de planning?

Veel liefs

Skunkamamsie

2 opmerkingen:

  1. Wow, grootse plannen! Ik duim dat ze lukken.
    Hier moeten deze week nog een Louisa jurkje en een handtas van onder de naaimachine rollen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Dat is een heel mooi kraamcadeau! En wat een ontzettend stoer stofje!

    BeantwoordenVerwijderen