zaterdag 12 oktober 2013

1 maand mama-geluk!

Gisteren was het exact 1 maand geleden dat je het daglicht zag. Van het eerste moment was het weer liefde op het eerste gezicht. De tweede keizersnede, de slopende zenuwen en het lange wachten op de recovery waren snel vergeten als ik je eindelijk in mijn armen had. Wat een rijkdom, twee schatten van zonen! En zo denk ik er nu na een maandje nog steeds over. Met de dag word ik verliefder... (Mag dat wel, verliefd zijn op je eigen kindjes? :-) )

Zo zag je eruit de eerste dagen in het ziekenhuis en thuis:


Op deze foto vangen jullie ook een glimp op van mijn zelfgehaakte vliegtuigmobiel en zelfgemaakt vlinderdeken uit SVDHZ. Op onderstaande foto zien jullie de letters die ik in de AVA kocht en omwond met wol voor het geboortekaartje.





Vandaag ben je al een maandje oud en weten we al iets meer over je, lieve Lou.
Je houdt van je badje, van de nachtlampjes naast ons bed, van je muziekmobieltje en van je broer die je voorziet van voldoende speelgoed (hoewel het speelgoed soms nog wat te gevaarlijk voor je is ;-) )

Jammer genoeg heb je ook al kennis gemaakt met de valse kroep, had je een snotneusje, etterende oogjes en een griezelig hoestje. Gelukkig is dat zo goed als achter de rug nu en kan mama haar ongerustheid even opbergen. Je drinkt aan de borst alsof je leven ervan afhangt, slaapt zo'n 20uur per dag en verwent ons af en toe met een reflex-lachje dat ons hart doet smelten. 

Vandaag schitter je in een body die ik met transferpapier bestreken heb. De voorbeeldjes vond ik op het internet. (hier of hier) Ook leuk om cadeau te doen! 


Lieve Lou, I love you! 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kindje en wat mooi geschreven! Leuk dat je zelf dingen voor je kleine hebt gemaakt :)

    Gefeliciteerd met de eerste maand :)

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen